Forex trade room michael storm northport


Wywiad z Michaelem Storm znanym jako Robin Hood Pierwszy, I8217d chciałbym powiedzieć coś o Robinie. Byłem z nim wielokrotnie w sali handlowej. Jest ostry w tym, co robi, a także jest słodki z początkującym i zaawansowanym. Pracuje ciężko, aby codziennie rozwijać swoje strategie handlowe i zapewnia. Jestem z nim przez całą drogę. Więc let8217s udają się do wywiadu. O: Powiedz mi trochę o tobie, wieku i nazwisku. Jestem chrześcijaninem, mężem i ojcem. Szczęśliwie żonaty i wspaniała rodzina. 48 lat. Michael Storm. ale także znany na rynkach robinhood od 14 lat. Lubię charakter i pomysł kradzieży od bogatych animatorów rynku i dających biednym. Uwielbiam również mój 8220band żartobliwych ludzi8221, którzy są moimi pomocnikami w kradzieży na rynku. Handel od 2000 roku B: Powiedz mi, ile lat masz handlu. a ty pracujesz karierą, jeśli możesz. 14 lat. Prowadzę biznes przed moją karierą jako przedsiębiorca. C. Co motywuje Cię podczas handlu. Czy masz mantrę Co motywuje mnie to pieniądze. Jestem bogaty. Nie obchodzi mnie już tyle o pieniądze. to naprawdę doesn8217t materii, jeśli jej 1000 dziennie lub dzień, jak dzisiaj, gdzie bagażowany 9.000 USD. Chcę tylko pieniędzy. Jestem tak przyzwyczajony do robienia tego każdego dnia. Po prostu nie mogę myśleć o innej rzeczy do zrobienia. Nie wiem, jak się zatrzymać, a ja naprawdę nie mam nic innego do roboty w życiu, więc myślę, że właśnie tu będę siedzieć i kraść pieniądze przez resztę mojego życia, dopóki nie będą to nielegalne. Tak, mam mantrę. Został napisany. Często mówiłem to wiele razy dziennie, dopóki nie uwierzyłem. Ale teraz wierzę, że tak mocno. Już nie mówię. Jestem przeszłością, że teraz. Ale myślę, że nowsze firmy handlowe potrzebują tej Mantry i powinny ją przekonać. D: Kto był Twoim mentorem Jakie są Twoje ulubione książki w handlu MANY Mentors. Greg Carpra Oliver Velez, Paul Lange, Dann Gibby z Pristine, a następnie kilkanaście książek, filmów i seminariów. Zawsze biorąc mięso i wyrzucając kości. Ulubionymi książkami są serie Wizards Market (wszystkie z nich) i Reminicsenses z magazynu (historia Jessie Livermores). Lubię również handel w strefie przez douglas. E. Jakie są Twoje ulubione wskaźniki I strategie, które nauczysz, aby przejść dla początkujących Ulubione wskaźniki to SIMPLE MA8217s 20, 40, 55, 100 i 200 działają jak Złoto. Stochastyka 8,3,3 Niektóre harmoniczne i nic więcej. Poważnie fav. Wskaźnikiem jest DZIAŁANIE CENOWE. Strategie są nieco trudne do wytłumaczenia tutaj. Myślę, że jeśli przedsiębiorca umieszcza 6 lub 8 monitorów i mnóstwo wykresów i zegarków i myśli o tym, co się dzieje, dzień po dniu, tydzień po tygodniu, ostatecznie zobacz 8220flow8221 rynku i oczy otwarte. F: Co uważasz za ważne w handlu Jakie jest Twoje przygotowanie handlowe na dzień Ważne dla RELAX. NIE podkreślić i handlu małego jak wee mały handlarz dziecko, więc nie ma strachu. Strach zabija myślenie. Przygotowuję się do tego dnia: 1 Pierwsze 8 godzin snu. 2 Kawa. i dodatki mózgowe. 3 JEDNĄ JEDYNĄ GODZINĘ patrzenia na każdy wykres i myślenia o tym, co się stało i dlaczego w ciągu 8 godzin, kiedy spałem. Jest to warte jego wagi w GOLD, jeśli przedsiębiorca najpierw zbada WSZYSTKIE mapy. G: Co robisz, aby zrelaksować się między handelami Czy robisz zakupy tyle godzin? 8230 Nie muszę się zrelaksować między handelami. Żyję za handel to moje życie. Jestem zawsze zrelaksowany nawet w bardzo upale w bitwie, jeśli wszystko się nie powiedzie Jestem zrelaksowany i nigdy nie panikuj H: Powiedz mi trochę o swojej firmie. Kiedy założyłeś i co robisz ponownie8230 forextraderoom został założony około 3 lat temu i uczymy handlowców, którzy handlowali, a następnie bierzemy je ręką, wzywamy i faktycznie umieszczamy transakcje przez cały dzień, codziennie, żyj bezpośrednio przed ludźmi oczu. a pod koniec dnia patrzymy na to, co poszło dobrze lub źle i ile zostało zrobione lub utracone. I: W tobie życie, co znaczy handlowe znaczyło ci znów8230 Handel oznacza dla mnie: wolność finansową i wolność od codziennego grindu o konieczności sprzedaży lub pracy, czy cokolwiek innego. Wracam do domu i widzę moją rodzinę i naprawdę robię wszystko, co chcę. I ja to robię. To jego największe życie. Będę handlować do 90 roku życia i nie żyję. J: Gazety czytane i czasopisma, które pochodzą z finansów, nie ma gazet w ogóle żadnych czasopism. W ogóle nie ma telewizora. Nic. Tylko spokój. Przejrzystość. Łatwość. L: Co dla Ciebie przecena Co to jest dobry plan handlowy? Jestem dość daleko poza planem handlowym. Włączam tak wiele stylów trading8230 jest artykuł na naszej stronie internetowej w materiałach, które lubimy, a następnie artykuły 8230. o 6 rodzajach handlu. Po prostu to wszystko robię. Po prostu handlu i jego naprawdę dość trudne dla mnie w handlu. W ciągu dnia można umieścić 100 transakcji. Nigdy nie czuję, że jestem zbyt podbity. M: Czy jesteś analitykiem technicznym lub fundamentalistą 70 technicznych i 30 procent podstawowych. O: Czy masz brokerów, aby wskazywać nowicjuszowi Żadne umowy z brokerami, ale mogę polecić, aby ludzie poszli z dobrym. Podobnie jak w przypadku pieprzu lub rynków IC lub Finfx lub FXCM w Wielkiej Brytanii. chcemy zagranicznych brokerów. W ogóle nie USA. P: Jeśli masz podsumować handel, co ma do powiedzenia Na obrót tego, co jest w handlu, zobacz mój artykuł na naszej stronie internetowej, nazywany: 8220 naprawdę naprawdę handlowcem8221, że dla mnie sumuje się handel naprawdę dobrze. Przedsiębiorca jest oportunistą, który korzysta z cen poprzez posiadanie mózgów, aby zrozumieć, co w danym momencie nabywa lub przecenić. A 8220handler8221 inwentarza. P: Jakie są korzyści płynące z własności handlowej Korzyści to żyć życiem, które chcę. Nic nie powstrzymało się. Nawigacja po reklamieNowa platforma handlu walutami od zwycięzców Edge Trading Trade on Track z dumą ogłasza partnerstwo z Winners Edge Trading w wydaniu nowego członkostwa w serwisie premium. Winners Edge Trading jest fantastycznym źródłem bezpłatnych materiałów szkoleniowych dotyczących forex i informacji związanych z handlem na dobre. Witryna zbudowała entuzjastyczną grupę wyznawców, którzy cenią sobie uczciwość, wiedzę, doświadczenie i hojność dostarczoną przez Casey Stubbs i innych twórców witryn. Winners Edge opublikował swoją witrynę członkowską premium, która oferuje dział handlowy 8216virtual8217 prowadzony codziennie przez prostokera: Michaela Storma, materiały dla premii, członkostwo Trade on Track plus wiele więcej. Jeśli jesteś zainteresowany wypróbowaniem 8216pro8217 Transakcją na członkostwie w serwisie Track, możesz to zrobić, dołączając się do witryny Winners Edge Trading i otrzymasz jeszcze więcej funkcji niż wersja 8216pro8217. Aby uzyskać więcej informacji na temat witryny Winners Edge, w tym 7-dniowego okresu próbnego i konkursu, aby wygrać bezpłatne członkostwo, odwiedź następującą stronę: Aby rozpocząć rejestrację od razu, kliknij poniższy link: Nie mogę polecić lepsze usługi typu value-for-money w świecie forex niż ten, więc aby naprawdę dać się naprzód w swoim handlu, dołącz do dzisiaj. 2 przemyślenia na temat ldquo Nowy sklep z transakcjami na żywo od zwycięzców Edge Trading rdquoTag Archives: sala handlu forex Trade on Track z dumą ogłasza partnerstwo z Winners Edge Trading w wydaniu nowego członkostwa w serwisie premium. Winners Edge Trading jest fantastycznym źródłem bezpłatnych materiałów szkoleniowych dotyczących forex i informacji związanych z handlem na dobre. Witryna zbudowała entuzjastyczną grupę wyznawców, którzy cenią sobie uczciwość, wiedzę, doświadczenie i hojność dostarczoną przez Casey Stubbs i innych twórców witryn. Winners Edge opublikował swoją witrynę członkowską premium, która oferuje dział handlowy 8216virtual8217 prowadzony codziennie przez prostokera: Michaela Storma, materiały dla premii, członkostwo Trade on Track plus wiele więcej. Jeśli jesteś zainteresowany wypróbowaniem 8216pro8217 Transakcją na członkostwie w serwisie Track, możesz to zrobić, dołączając się do witryny Winners Edge Trading i otrzymasz jeszcze więcej funkcji niż wersja 8216pro8217. Aby uzyskać więcej informacji na temat witryny Winners Edge, w tym 7-dniowego okresu próbnego i konkursu, aby wygrać bezpłatne członkostwo, odwiedź następującą stronę: Aby rozpocząć rejestrację od razu, kliknij poniższy link: Nie mogę polecić lepsze usługi typu value-for-money w świecie forex niż ten, więc aby naprawdę dać się naprzód w swoim handlu, dołącz do dzisiaj.

Comments